راه کار برای رسیدن به شغل ایده آل و استخدام

چکیده

باید بدانید  که یک بازی طولانی را در ذهن دارین،به افکار منفی و گرک زمان اجازه تخریب کردن را ندهید و هر روز هدف خود را در ذهنتان مرور نمایید. . در حال حاضر، برای استخدام و یافتن شغل با چالش روبرو هستید، اما در نهایت نقش بزرگی خواهید داشت و به فرصت بعدی برای رشد خواهید رسید. به خود یادآوری کنید که امروز می گذرد و درس هایی که یاد می گیرید به موفقیت فردای شما کمک خواهد کرد. و استخدام خواهید شد و این لحظات به خاطرات تبدیل خواهد شد

راه کار برای رسیدن به شغل ایده آل و استخدام

 

موسسه محافظین حریم سامان

جستجو و به دست آورد شغل بسیار سخت است ولی راه حل دارد

 

 

نکته های مهم ، طلایی و عملی برای پشتکار

 

تحقیقات نشان می دهد که استخدام در جایی  پیدا کردن شغل بعدی برای شما ممکن است سخت و چندین ماه طول بکشد. ولی شما می توانید  برای استخدام و جذب در موسسه و شرکتی پشتکار  و تلاش داشته باشید تا بتوانید بهترین شغل دلخواه تان را پیدا کنید.

 - می دانید چگونه استراتژی های و ثبات در شغل بعد از استخدام را در خود تقویت کنید و از عهده آن برآیید.

شما هم خبرهای اخراج ،بیکاری و کندی اقتصاد را پیگیر هستین، حتما دلایلی برای امیدواری وجود دارد. متاسفانه نرخ بیکاری همچنان بالا است ولی  برخی از مشاغل هستند که نیاز به پرسنل برای استخدام دارند.

به جای اینکه منتظر باشین تا شغلی که صد درصد علاقمند هستین پیدا کنین می توانین با انتخاب شغلی نزدیک به آن وضعیت اقتصادی خود را تقویت کنین تا نزدیک به فرصت و شغل دلخواه تان برای استخدام باشین.

 

وارد مبارزه واقعی شده اید؟!

شماره 1 - پشتکار برای تقویت ذهن و افکار:

قدم اول بعد از استخدام:

مرحل اول بخش تضمین موفقیت، طرز فکر شماست. به خود یادآوری کنید که از این مرحله عبور خواهید کرد و توانایی، شایستگی و استقامت برای موفقیت را دارید. بدانید که تنها نیستی هیچ جاده ای آسان نیست و پیمودن این را فقط توسط شما صورت پذیرد.دیگران هم در حال عبور از آن هستند، و اگر با چالش‌هایی روبرو می‌شوید مشکلی برای شما وجود ندارد.

زمانی که در حال پشت سر گذاشتن روزهای سخت هستید، اعتبار بخشیدن به جایی که هستید، تصدیق مشکلات خود و نشان دادن ملایمت و مهربانی به خود لازم است.

یک نفس عمیق بکشید و پس از آزاد کردن فکر خود از حواشی، سپس، وارد عمل شوید، زیرا مطالعات نشان می‌دهد که وقتی اقدامی انجام می‌دهید ، اعتماد به نفس، سطح انرژی و شانس موفقیت خود را افزایش می‌ یابد.

افکار منفی مثل « گرگی هست که به آن غذا می‌دهید تا زنده بماند و غذای آن افکار خوب وتمرکز شماست »

 

شماره 2 – پشتکار و ثبات قدم در قدم های کوچک برای بازی طولانی.

زمانی که احساس نا امیدی ، خستگی، یا بی انگیزگی  می کنین بعضی اوقات ،عادی هست. اما برای استقامت و ادامه دادن باید قدم های کوچک بردارید تا به هدف استخدام مد نظر تان برسین.

موفقیت از سرمایه‌گذاری‌های طولانی مدت و دائم ایجاد می‌شود

نتیجه کار زمانی به دست می‌آید که هر بار و به طور مداوم قدم های کوچک انجام دهید . کارهایی را باید تقسیم کنید، فهرستی تهیه کنید و اهدافی را برای تکمیل بخش های کوچکی از سفر تعیین کنید.هدف گزاری از الان تا رسدن بهایده آل شغلی که با استخدام در شغل مد نظرتان ایجاد خواهد شد

.

استخدام محافظ در سامانه موسسه محافظین

 لطفا کلیک کنین  https://mhsaman.ir/st/employment

 

 

باید بدانید  که یک بازی طولانی را در ذهن دارین،به افکار منفی و گرک زمان اجازه تخریب کردن را ندهید و هر روز هدف خود را در ذهنتان مرور نمایید. . در حال حاضر، برای استخدام و یافتن شغل با چالش روبرو هستید، اما در نهایت نقش بزرگی خواهید داشت و به فرصت بعدی برای رشد خواهید رسید. به خود یادآوری کنید که امروز می گذرد و درس هایی که یاد می گیرید به موفقیت فردای شما کمک خواهد کرد. و استخدام خواهید شد و این لحظات به خاطرات تبدیل خواهد شد.

 

شماره 3 - پشتکار  برای رسیدن به هدف.

استخدام در انتظار تو:

شما نمی توانید دویدن ماراتن را بدون انرژی کافی  به ثمر برسانید، و استخدام در موسسه و شرکت دلخواه و همچنین پیدا کردن شغل بدون سوخت کافی دشوار  و غیر ممکن است. هدف خود را در وسط دایره های دیگر در نظر بگیرید. در حلقه درونی خود، با همکاران نزدیک خود تماس بگیرید که استعدادها و مشارکت های منحصر به فرد شما را به شما یادآوری می کنند. به خانواده یا دوستان خود نگاه کنید تا شما را تشویق کنند و بعد از یک مصاحبه بد در استخدام به شما کمک کنند  تا دوباره انرژی مثبت دریافت کنین  و یا بعد از یک مصاحبه خوب  در استخدام جشن بگیرند.

همچنین به دایره ها و فرصت های ثانویه خود ضربه بزنید ،افرادی که می شناسید، اما نه به خوبی. از نظر آماری، فرصت بعدی شما معمولاً از اهداف ثانویه یا ثالث شما پدیدار می شود ، زیرا آنها از افرادی تشکیل شده اند که به اطلاعات شما و هدف اصلی شما دسترسی ندارند. بنابراین، با همکارتان که چند سال پیش با او کار کرده‌اید تماس بگیرید و با همسایه‌ای که اخیراً با او صحبت نکرده‌اید، دوباره ارتباط برقرار کنید. درخواست ورودی و کمک کنید. مردم می‌خواهند به دیگران کمک کنند، و می‌توانند اطلاعاتی در مورد بازار کار و استخدام به شما بدهند، دیگران را به شما معرفی کنند که ممکن است نقش‌هایی در دسترس داشته باشند یا حتی گزینه‌هایی را پیشنهاد کنند که ممکن است به آن فکر نکرده باشید. ،مثل جویندگان گنج شما هم تمامی مسیر ها را باید به دقت بررسی نمایید و از تمامی فرصت ها به خوبی استفاده کنین.

 

استخدام محافظ در سامانه موسسه محافظین

 لطفا کلیک کنین  https://mhsaman.ir/st/employment

 

علاوه بر این، ارتباطات جدید ایجاد کنید. در کلاس یا کارگاهی ثبت نام کنید تا بتوانید با افراد جدید آشنا شوید. در جلسات انجمن در کلاس ها ی دیگر شرکت کنید. برای ایجاد پیوندهای جدید برای تعاملات و راه یابی به شبکه اطلاعت دیگران از طریق چهره به چهره تلاش برای استخدام کنید. افراد با هدف ایجاد ارتباط در جلساتی در جوامع خود شرکت می کنند، بنابراین آنها به خصوص برای ارتباط و کمک به شما برای استخدام آماده خواهند بود.

و مطمئن شوید که چگونه می توانید به دیگران در ارتباطات کمک کنید. روابط از طریق روابط متقابل ایجاد می شود - بنابراین آنچه برای دیگران  انتقال می دهید به اندازه آنچه دریافت می کنید مهم است.

 

شماره 4 - پشتکار در استخدام  و ایجاد خلاقیت :

استخدام  در شغل خوب در انتظار تو:

همچنین برای استخدام و در جستجوی شغل خود خلاق باشید. اگر  درب را می کوبید و پاسخی دریافت نمی کنید، پنجره را امتحان کنید ، با در نظر گرفتن زمینه های مجاور. به عنوان مثال، طبق داده‌های اخیر ، از فرصت‌ها در زمینه آموزش دادن استفاده کنین ،  اگر به تدریس علاقه دارید، می‌توانید به دنبال  کلاس هایی باشید که آموزش در منطقه‌ای که شغل دلخواه تان هست و می توانید استخدام شوید انجام دهید. مثل استخدم محافظآاستخدام در شغل حفاظت و مراقبت ،استخدام در تشریفات ،استخدام از طریق سامانه محافظین کلیک کنین  https://mhsaman.ir/st/employment .

همچنین در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید. از تعریف کردن خود با شغل خودداری کنید و در عوض بر مهارت های خود تأکید کنید. و مکان هایی برای نزدیک شدن پیدا کنید.

کارفرمایان به دنبال افرادی می گردند که بتوانند به سرعت به میدان بروند، اما آنها همچنین به دنبال پتانسیل بالایی هستند، بنابراین اگر شما بتوانید مشارکت فوق العاده ای در حال و آینده در سازمان آنها داشته باشید، آنها نسبت به شما به عنوان یک نامزد مثبت خواهند بود.

همچنین می‌توانید به تنهایی بیرون بروید،چه برای کوتاه‌مدت تا زمانی که استخدام در یک شغل تمام‌وقت معمولی پیدا کنید یا  استخدام در یک شغل برای طولانی‌مدت. شما چند نفر همکار  خوب دارید که آنها نیز به دنبال شما هستند و می توانید با با هم افزایی یک تیم شوید.

 

شماره 5 - استقامت و سازش.

درخصوص هدف مهم می بایست مطمئن باشین. همیشه خوشبختی دلیل استخدام در یک شرکت خوب و یا بر داشتن شغل مناسب نیست، می توان بهترین همسویی ممکن بین کاری که دوست دارید  و کاری که باید انجام داشته باشین.

در مورد آنچه برای شما مهم است فکر کنید و بالاترین اولویت های خود را روشن کنید ، و اینکه در کجا حاضرید تعامل کنید. شما می خواهید از راه دور کار کنید، اما شاید بتوانید به یک نقش ترکیبی انتخاب کنید . شما یک عنوان مدیر می خواهید، اما شاید بتوانید در سطح مدیر شغلی پیدا کنید و سپس پیشرفت کنید. شما می خواهید از جابجایی خودداری کنید، اما ممکن است مایل باشید برای دسترسی به فرصت های بیشتر، رفت و آمد طولانی تری داشته باشید.

پس پیش به سوی هدف با گام های ،حتی کوچک ولی ادامه دار.

 

به یاد داشته باشید که وقتی شغل دارید، همیشه راحت‌تر می‌توانید به دنبال استخدام در جایی بهتر باشین و شغلی بهتری را پیدا کنید، بنابراین عاقلانه است که چیزی را پیدا کنید که با اولویت‌های شما مطابقت داشته باشد و سپس به جستجوی کاری که مناسب‌تر است، چه در شرکت جدید یا خارج از آن، ادامه دهید.

استخدام محافظ در سامانه موسسه محافظین

 لطفا کلیک کنین  https://mhsaman.ir/st/employment

مراقبت از خود

در نهایت، زمانی موفق خواهید شد که تعادل مناسبی بین سخت کوشی و پرورش خود پیدا کنید. آستین های خود را بالا بزنید، و به کاری که دارین بچسبین و بهترین در شغل موجود باشین . اما همچنین مطمئن شوید که کارهایی را انجام می دهید که اعتماد به نفس و احساس خود را تقویت می کند. بیرون بروید، زیرا زمان در طبیعت به طور قابل توجهی با رفاه و اعتماد به نفس ارتباط دارد . ورزش کنید هر رشته که دوست دارین مثل ورزش های رزمی ،کوه نوردی و پیاده روی و...

کارهایی را انجام دهید که به رشد شما کمک می کند تا انرژی زیادی برای صعود داشته باشید.

 

موسسه محافظین حریم سامان

استخدام محافظ در سامانه موسسه محافظین

 لطفا کلیک کنین  https://mhsaman.ir/st/employment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرم استخدام.استخدام تهران.استخدام تجریش.استخدام حفاظت فیزیکی .استخدام پلیس یار.استخدام نگهبان .استخدام انتظامات .استخدامی نگهبانی .استخدام نگهبان .استخدام نگهبان و حراست بیمارستان .جذب و استخدام.استخدام بانک سامان .استخدام بانک ملی .استخدام .#استخدام .استخدام نگهبان و انتظامات .جذب و استخدام انتظامات و نگهبان .استخدام حفاظتی و مراقبتی .استخدام حفاظتی مراقبتی. ای استخدام حفاظت فیزیکی.کاریابی حفاظت فیزیکی.کاریابی تهران.کاریابی اصفهان.کاریابی مشهد.ایران استخدام.جابینجا حفاظت فیزیکی.آگهی استخدام حفاظت فیزیکی.جاب ویژن حفاظت فیزیکی.
#فرم استخدام.#استخدام حفاظت فیزیکی.#استخدام تهران.#استخدام تجریش .#استخدام پلیس یار.#استخدام نگهبان .#استخدام انتظامات .#استخدامی نگهبانی .#استخدام نگهبان .#استخدام نگهبان و حراست بیمارستان .#جذب و استخدام.#استخدام بانک سامان .#استخدام بانک ملی .استخدام.#استخدام نگهبان و انتظامات .#جذب و استخدام انتظامات و نگهبان .#استخدام حفاظتی و مراقبتی .#استخدام حفاظتی مراقبتی.# کاریابی حفاظت فیزیکی.#کاریابی تهران.#کاریابی اصفهان.#کاریابی مشهد.#ایران استخدام.#جابینجا حفاظت فیزیکی.#آگهی استخدام حفاظت فیزیکی.#جاب ویژن حفاظت فیزیکی.