مامورگارد،پلیس یار و یا افسر حفاظت و مراقبت باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

چکیده

اشاره به پنج ویژگی از عمده ویژگی ها: تمرکزصداقتمهارت های ارتباطی خوبنگرش خوبهوشیارفرقی نمی کند که  در حال استخدام حفاظت فیزیکی یک افسر حفاظت و مراقبت و یا پلیس یار برای یک ارگان دولتی و یا خصوصی، مرکز خرید یا یک ساختمان اداری باشید

مامورگارد،پلیس یار و یا افسر حفاظت و مراقبت باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

موسسه حفاظتی و مراقبتی  محافظین حریم سامان

از متقاضیان استخدام حفاظت فیزیکی ،علاقمند استخدام حفاظت و مراقبت،استخدام  در امور نگهبانی حرفه ای

به عنوان افسر حفاظت و مراقبت دعوت می گردد از طریق تکمیل فرم  اینجا اقدام و منتظر تماس کارشناسان موسسه باشن.

 

از کارفرمایان ،شرکت های دولتی و خصوص

دعوت می گردد برای دریافت سرویس های حفاظتی و مراقبتی خصوصی

 با دفتر موسسه تماس حاصل فرمایند، ویا با تکمیل فرم درخواست اینجا سرویس  منتظر تماس کارشناسان موسسه باشند.

 

مامورگارد،پلیس یار و یا افسر حفاظت و مراقبت باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

 

اشاره به پنج ویژگی از عمده ویژگی ها:

 

  • تمرکز

  • صداقت

  • مهارت های ارتباطی خوب

  • نگرش خوب

  • هوشیار

  •  

فرقی نمی کند که  در حال استخدام حفاظت فیزیکی یک افسر حفاظت و مراقبت و یا پلیس یار برای یک ارگان دولتی و یا خصوصی، مرکز خرید یا یک ساختمان اداری باشید

. آنها یک کار اساسی دارند ، استخدام حفاظت فیزیکی  یک معقوله بسیار مهم و حساس می باشد که باید مسئول اقدام کننده تسلط به خصوصیات لازم یک افسر حفاظت و مراقبت و پلیس یار  داشته باشد زیرا  این پرسنل قرار است از مشتریان و اموال آنها محافظت کنند.و این بدان معناست که  موسسه حفاظتی ، مراقبتی و امنیتی که این افراد را استخدام می کند باید در هنگام استخدام افراد به دنبال ویژگی های خاصی باشدکه در اینجا پنج ویژگی  می پردازیم که همه محافظان حفاظتی و امنیتی باید داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند

(برای استخدام حفاظت و مراقبت با شماره 53144-021 داخلی 101 و102 تماس حاصل فرمایید .

با اشاره به لینک مقابل فرم استخدام را تکمیل نمایید تا کارشناسان موسسه محافظین حریم سامان با شما تماس حاصل نمایند

 

  • تمرکز و دقت:

    قبل از استخدام در امور حفاظت وفیزیکی ،استخدام افسر حفاظت و مراقبت می بایست به لحاظ روانشاسی تمامی خصوصیات متقاضی استخدام بررسی گردد،تمرکز برای یک محافظ امنیتی و افسر حفاظت و مراقبت ضروری است زیرا به آنها اجازه می دهد هوشیار و از محیط اطراف خود آگاه باشند. نگهبان وظیفه دارد از افرادی که از آنها محافظت می کند محافظت کند و برای انجام این کار باید بتوانند تمرکز خود را روی کار خود حفظ کنند.

محافظان امنیتی وظایف زیادی دارند، از جمله محافظت از افراد و همچنین نظارت بر مناطقی که در آن کار می کنند. آنها باید بتوانند مدت زمان کار خود را پیگیری کنند و اینکه آیا در حین انجام وظیفه استراحت کرده اند یا خیر این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ،زیرا اگر افسر حفاظت و مراقبت قبل از آغاز شیفت استراحت کافی و لازم را نداشته باشد سطح هوشیاری استاندارد را نخواهد داشت و اگر اتفاقی در حال رخ دادن باشد به دلیل عدم هوشیاری کافی و خواب آلودگی منجر به شکست حفاظتی خواهد شد.

 

اگر افسر امنیتی نتوانند متمرکز بماند، نمی توانند هیچ یک از این کارها را به طور مؤثر انجام دهندبه عنوان مثال، اگر پلیس یار یا افسر حفاظت فیزیکی در زمان استراحت حواسش به موسیقی ، تلویزیون ویا تلفن همراه پرت باشد، زمان را از دست داده و  بدن آن نیاز به استراحت خود را تامین نکرده است.  و این موضوع در بلند مدت میتواند  منجر به مشکلات جدی سلامتی مانند بیماری قلبی یا دیابت که هر دو خطر حمله قلبی را افزایش می دهند.

.( برای استخدام حفاظت و مراقبت با شماره 53144-021 داخلی 101 و102 تماس حاصل فرمایید .

با اشاره به لینک مقابل فرم استخدام را تکمیل نمایید تا موسسه محافظین حریم سامان با شما تماس حاصل نمایند

 

  • صداقت و راستگویی:

    داشتن صداقت در شغل حفاظت و مراقبت برای افسر امنیتی ضروری است زیرا باعث میشود تا اطرافیا نشان در محیط کار و حرفه ای به آنها اعتماد کند که این موضوع از اساس و ارکان شغل حفاظت و مراقبت برای محافظین و افسران امنیتی در می باشد.

هنگامی که پلیس یار  از صادق باشد، می توان به آن برایسپردن امانت، سپردن مسئولیت ، و تعهدات مربوط اعتماد کرد، این بدان معناست که وقتی آنها استخدام می شوند، مدیر مربوط و کارفرما می تواند به ایشان اعتماد نماید و میدان که این افسر حفاظت دارای صداقت و به قول خود پایبند خواهد بود و هر آنچه را که به ایشان سپرده می شود و می گویند انجام می دهند ، این موضوع در همه امور صدق می کند  مثل این که به موقع حاضر شود ،مراقب دارایی های ارزشمند در حین کار باشد،دارایی ها و امانت سپرده شده به ایشان می تواند کالا،اشیاءگران بهاء ،خزانه،اموال،اسناد،خانواده،اطلاعات،دیده ها ،شنیده ها و...باشد.

علاوه بر این، یکپارچگی به نگهبانان اجازه می دهد تا سطح بالایی از حرفه ای بودن را در تمام جنبه های کار خود حفظ کنند. این شامل رفتار مودبانه و دوستانه با مشتریان و سایر کارمندان و پیروی از تمام سیاست های شرکت بدون شکایت است. همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا تحت فشار آرام بمانند و هنگام نمایندگی شرکت خود در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید یا فرودگاه‌ها از قضاوت‌های فوری اجتناب کنند.

 

  • مهارت های ارتباطی حرفه در شغل حفاظت و مراقبت و امنیتی:

    مهارت های ارتباطی خوب یک ویژگی ضروری برای یک پلیس یار و افسر حفاظت و مراقبت است زیرا به افسر امنیتی کمک می کند ،تا کار خود را بهتر انجام دهد،به عنوان مثال، اگر افسر حفاظت و مراقبت نتواند به طور مؤثر با افراد دیگر ارتباط برقرار کند، ممکن است ندانند که چگونه و در صورت نیاز کمک بخواهند یا ممکن است در برقراری ارتباط با همکاران و مدیر خود هم دچار مشکل شود.

 (برای استخدام حفاظت و مراقبت با شماره 53144-021 داخلی 101 و102 تماس حاصل فرمایید

 با اشاره به لینک مقابلفرم استخدام را تکمیل نمایید تا موسسه محافظین حریم سامان با شما تماس حاصل نمایند

 

مهارت های ارتباطی همچنین به افسر امنیتی اجازه می دهد تا در کار خود مؤثرتر باشندبه عنوان مثال، اگر مشتری بداخلاق یا سخت‌گیرانه رفتار می‌کند و خواسته‌های غیرمنطقی را مطرح می‌کند، مهارت‌های ارتباطی خوب به افسر امنیتی اجازه می‌دهد تا به طور مناسب پاسخ دهد و از تشدید غیرضروری تنش یا درگیری ها که احتمال دارد منجر به خشونت شود جلوگیری نماید.

  • نگرش خوب نتیجه آموزش و تجربه یک افسر حفاظت و مراقبت:

    نگرش خوب برای یک محافظ و افسر حفاظت ومراقبت ضروری است زیرا به آنها کمک می کند تا خونسردی خود را تحت فشار حفظ کنند. وظیفه یک پلیس یار با حفظ خونسردی  ایجاد صلح و اجرای قوانین است، اما  افسران امنیتی اغلب در موقعیت‌های دشوار گیر می‌کنند، که انتظار می‌رود در حداقل زمان بهترین تصمیم گیری را داشته باشند این ثانیه طلایی، اگر تصمیم گیری به درستی انجام نشوند، ممکن است افسر محافظ و همچنین سازمان و محل خدمت خود را با مشکل مواجه کند،لذا تمامی این موارد با آموزش مستمر برای یک محافظ ایجاد می شود و منظر معجزه نباشیم و مدیران موسسات حفاظتی و مراقبتی و همچنین مدیران دارای مسئولیت امنیتی در سازمانها می بایست موضوع آموزش حفاظت و مراقبت که خود شامل سر فصل های متعددی هستند را در اولویت کار خود بگذارند.

 

یک نگرش خوب همچنین بر توانایی یک محافظ  موجب رفتار دوستانه، احساس نزدیکی سایر پرسنل و قابل اعتماد بودن را می نکاید. مشتریان و ارباب رجوع در کنار یک پلیس یار با نگرش احساس آرامش و راحتی بیشتری خواهند کرد، زیرا پرسنل اطمینان دارند که با آنها با احترام و وقار رفتار  خواهد شد.

البته تمامی موارد فوق بستگی به آئین نامه حفاظت و مراقبت هر ارگان دولتی و خصوصی دارد که تمامی جوانب را درآن دیده باشند و در صورت نقص در آئین نامه و قوانین امنیتی هر سازمانی موجب تشدید تنش بین پرسنل حفاظت و مراقبت،حراست،افسران محافظ با سایر کارکنان خواهد شد.

 

 (برای استخدام حفاظت و مراقبت با شماره 53144-021 داخلی 101 و102 تماس حاصل فرمایید.

 با اشاره به لینک مقابلفرم استخدام را تکمیل نمایید تا موسسه محافظین حریم سامان با شما تماس حاصل نمایند

 

  • هوشیاری

    هوشیار بودن یک ویژگی است که برای یک افسر حفاظت و مراقبت کاملاً ضروری است.

افسر حفاظت و مراقبت وظیفه نظارت و حفاظت از اموال مشتریان خود را بر عهده دارند و باید بتوانند این کار را با هوشیاری و دقت انجام دهند. هوشیاری در این شغل حیاتی است، زیرا به افسر حفاظت و مراقبت اجازه می‌دهد تا بلافاصله متوجه هر چیز غیرعادی شودو  تهدیدات بالقوه یا نقض پروتکل را قبل از تبدیل شدن به مشکلات مهم شناسایی کنند.

مدیرانی که  دارای  مسئولیت استخدام در امور حفاظت فیزیکی و استخدام نگهبان حرفه ای می باشند  می بایست بدانند آیا انتخاب درستی داشته اید یا خیرکه تمامی شاخص ها را برای استخدام یک افسردر نظر داشته اند.

. داشتن یک پرسنل حفاظت و مراقبت و نگهبان حرفه ای با مهارت های مناسب ضروری است زیرا آنها مدت از اموال و افراد شما محافظت می کنند، اگر تصمیم بگیرید که به این عوامل توجه نکنید، ممکن است در نهایت یک محیط ناامن برای خود و کارمندانتان ساخته باشید.

در خدمات حفاظتی،مراقبتی و امنیتی موسسه محافظین حریم سامان از  افسران امنیتی و پلیس یاران حرفه ای به‌کارگیری می گردد و ویژگی های کلیدی  فوق را همراه با آموزش مهارت های متنوع و طولانی به بار می آورد.

 سرویس های حفاظتی و مراقبتی و امنیتی ما شامل خدمات کامل از جمله افسران محافظ خصوصی مسلح و غیرمسلح بر اساس قرارداد با کارفرمایان خصوصی و دولتی به صورت شیفت واداری اقدام به برقراری که امنیت از طریق پست های ثابت،گشت های خودرویی،تیم های تشریفات و اسکورت،تیم های اسکورت و پولرسانی،لابی من های حرفه ای و مسلط به روابط عمومی قوی و چند زبان و گویش ها و ... برای امنیت حداکثری کارفرمایان گرد هم آمده است.

 

کارشناسان خبره نظامی ،انتظامی ، دانشگاهی و افسران حفاظت و مراقبت خصوصی ما  آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص  مشکلات و دغدقه های امنیتی شما هستند.

 

 و همچنین برای  استخدام در امور حفاظت و مراقبت  و دریافت سرویس های گارد،تشریفات،حفاظت،مراقبت،اسکورت و... می توانید اینجا کلیک نمایید و یا با شماره 53144-021    و 7030267-0912تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

فرم استخدام.استخدام حفاظت فیزیکی.استخدام پلیس یار.استخدام نگهبان.استخدام انتظامات.استخدامی نگهبانی.استخدام نگهبان.استخدام نگهبان و حراست بیمارستان.جذب و استخدام.استخدام بانک سامان.استخدام بانک ملی.استخدام.#استخدام .استخدام نگهبان و انتظامات .جذب و استخدام انتظامات و نگهبان .استخدام حفاظتی و مراقبتی .استخدام حفاظتی مراقبتی. ای استخدام حفاظت فیزیکی.کاریابی حفاظت فیزیکی.کاریابی تهران.کاریابی اصفهان.کاریابی مشهد.ایران استخدام.جابینجا حفاظت فیزیکی.آگهی استخدام حفاظت فیزیکی.جاب ویژن حفاظت فیزیکی.

#فرم استخدام.#استخدام حفاظت فیزیکی .#استخدام پلیس یار.#استخدام نگهبان .#استخدام انتظامات .#استخدامی نگهبانی .#استخدام نگهبان .#استخدام نگهبان و حراست بیمارستان .#جذب و استخدام.#استخدام بانک سامان .#استخدام بانک ملی .استخدام.#استخدام نگهبان و انتظامات .#جذب و استخدام انتظامات و نگهبان .#استخدام حفاظتی و مراقبتی .#استخدام حفاظتی مراقبتی.# کاریابی حفاظت فیزیکی.#کاریابی تهران.#کاریابی اصفهان.#کاریابی مشهد.#ایران استخدام.#جابینجا حفاظت فیزیکی.#آگهی استخدام حفاظت فیزیکی.#جاب ویژن حفاظت فیزیکی.