فیبر نوری حفاظت هوشمند بدون خطا در اماکن و تاسیسات هوایی،دریایی،رمینی و ریلی

چکیده

سیستم‌های هوشمند اعلام نفوذ محیط  فیبر نوری مزایای زیادی دارند که از قابلیت‌های تشخیص نفوذ بسیار حساس آنها ناشی می‌شود. حساسیت سنسورهای فیبر نوری به این معنی است که مزاحمان حتی اگر سعی کنند برای جلوگیری از شناسایی به آرامی و بی سر و صدا از حصار بالا بروند، شناسایی می شوند

فیبر نوری حفاظت هوشمند بدون خطا در اماکن و تاسیسات هوایی،دریایی،رمینی و ریلی

مدیریت امنیت الکترونیک

موسسه حفاظتی و مراقبتی

محافظین حریم سامان

 

فیبر نوری هوشمند برای حفاظت حداکثری اماکن و تاسیسات هوایی،دریایی و زمینی

با حداکثر ضریب امنیتی اماکن خود را حفاظت و رصد نمایید

سیستم‌های هوشمند اعلام نفوذ محیط  فیبر نوری مزایای زیادی دارند که از قابلیت‌های تشخیص نفوذ بسیار حساس آنها ناشی می‌شود.

حساسیت سنسورهای فیبر نوری به این معنی است که مزاحمان حتی اگر سعی کنند برای جلوگیری از شناسایی به آرامی و بی سر و صدا از حصار بالا بروند، شناسایی می شوند.

با این حال قابلیت‌های تشخیص حساسیت فیبر نوری هوشمند نسبت و حرکات غیر متعارف در مقایسه با انواع دیگر سیستم های امنیت الکترونیک نقطه قوت می باشد، چون سیستمی است بدون خطا نسبت به سیستم های دیگر امنیت الکترونیک لذا هشدارهای کاذب را کاهش می دهد و در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید، امنیت شما را ضمانت می کند.

سیستم‌های تشخیص و هوشمند فیبر نوری مزایای زیادی دارند که از حساسیت تشخیص نفوذ بسیار بالایی برخوردار می باشد.

حساسیت سنسورهای فیبر نوری به این معنی است که مزاحمان حتی اگر سعی کنند برای جلوگیری از شناسایی به آرامی و بی سر و صدا از حصار بالا بروند، شناسایی می شوند و بلافاصله سیستم از طریق آلارم اعلام می کند.

نقطه قوت اصلی تشخیص فیبر نوری این است که چون یک سیستم نوری است نه یک سیستم مبتنی بر الکترونیک، نمی تواند تحت تأثیر تداخل الکترومغناطیسی طبیعی یا عمدی قرار گیرد. این هشدارهای کاذب را کاهش می دهد و در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید، امنیت شما را محکم نگه می دارد

 

مدیریت امنیت الکترونیک محافظین

شماره تماس 53144-021